12月19號..
班際籃球...
今年打起來...輕鬆好多,,,
所以收穫多了...10分..好滿足..^_^
最不可思議是..我竟然 有100%的命中率..haha..
打完..大家一齊..上台領獎...
放學...又去打波...
打到後尾...玩射罰球..死呂子..!!一直入..整到我不停做掌上壓和..sit up..
做到我.."瞓底"..!!!
就快聖誕節啦...出去玩...玩盡...再溫書..!!