好耐冇落雨啦.,
雖然落下雨都幾好..
但係落足咁多日真係人都煩..
加上就快考試...對住D書...
唔想溫...想溫...唔想溫..想溫..-.-"
點知都係溫咗冇幾耐就瞓著咗..
哈..雖然晒咗d時間唔係咁好....
不過真係瞓得好舒服...哈..
都唔明點解...
(呢排成日俾miss嗌我名答問題... 雖然我又真係答唔出..)
眨下眼...5月就黎埋尾喇..
幾時先可以收心養性呢.