-最近發覺眼袋又大咗...
有時真係覺得,,有得瞓教都係一件幸福的事,,.
-講返果日個8號風球終於有D"建樹".. .
又可以休息一日..^O^..
-星期五果日..去食嘢...俾人窒食wasabi...
俾人玩殘..所以都玩殘人地.. 大家都好盡興..
- 今個星期開始放學要補課啦...
一個星期五日..日日唔同...真係日日新鮮..
希望捱得住啦..._-"
我要催眠自己...
撐住..