Don't Let Me Fall down"
Nathan_d
暱稱: Nathan
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
2010-07-05
2010-05-09
2010-03-07
2010-01-25
2009-12-20
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 21 日  星期三   晴天


2009-10-21 分類: 未分類

 

0_0 ..!   哈..long time no see.  ....

話咁快就到10月尾..  過咗個忙碌嘅10月,..

補課..啦啦隊..練波..跟住又班際籃球..又陸運會..真係好鬼充實..

陸運會..今年玩跳高..同標槍...

(first day) 原本以為跳高 easy job,,,點知..跳到第二高度就跳唔過啦..

睇返影低嘅video..先知原來自己跳得好搞笑..

班際籃球..今年著埋限量版simple衫出戰!

大家諗住可以當表演賽咁玩..點知..場場都只係險勝.....好彩最尾都贏咗..

unfortunately..由於射罰球條友(自稱2届神射手)輸咗九條街..所以冇得拎全場總冠軍..

跟住又到  第2日嘅陸運會...周圍搵影相..(分分鍾最後一年)..

標槍..冇收穫...標完即刻去換件黑色tee...跳啦啦隊..

impossible 1: 啦啦隊竟然入圍..

impossible 2: 仲攞咗季冠....                       滿足!! 哈..

後假期. 朝早返學校練波...  食下飯..吹下水,,,又一日..

 

就快統測啦.. 又要開始溫書..  try my best!  ....

大家加油.!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 






訪客留言 (返回 Nathan_d 的日誌)


^^ 於 2009-10-24 11:36 PM 發表:
C M                         
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]