|
哈哈..
結婚都打左二十篇..
又係時候加新野啦..
今次打左孫吳二十篇先..
首先要多謝嬌,,君姐,,小尉子,,疾天,,嵐姐,,婷姐,,
因為你地,,我冒生活由沉沉悶悶昇華,,
之後係我係學校既家庭,,
儘管好多人都只係覺得我係掛名,,
但其實我唔想嫁,,
入正題-v-"
今日Reader堂,,
聽大笨象講左一咋唔知係咩既野-口-"(其實係唔識打,,所以亂講xD)
之後Maths,,
冇聽Miss 張講書,,冇心情,,
成個第十章好多野都冇聽,,
本身諗住等姚 Sir返黎講..
點知..唉...-_________-"...
22號冇得去,,因為點都要有個家長,,
學校好奸,,
之後仲要比Miss 張見到我做中史作業,,仲有整紙X(唔識打2xD),,
之後中史作業比佢收左..果刻爆想喊,,不過忍左,,
佢話要我交晒d野先比返我,,
我唔做算數,,哈哈,,
冇咪買過,,xD
不過其實係我唔想做囉,,唔係冇時間,,係唔想,,!
之後呆左兩堂中文,,
默書一堂,,講書一堂,,
之後陳佩華講左好多我幾想聽既野,,
之後放學,,行唔夠一陣就有車,,
跑過去上左之後,,返屋企,,
對住依個好晏先見到屋企人既家,,有d唔想返,,
不過乖乖牌,,要有佢既本份,So,,返左xD,,
之後玩音速,,日日拎種子咁都比我升到小天使xD
呵呵呵,,
依家好想玩Online,,不過冇人陪我,,
我又唔想返戀盒,,
哈..
之後又玩左陣孫權,,
xD"
之後就悶悶悶,,
悶到食飯,,
之後就係習慣動作 - 睇電視,,沖涼 & 傾計,,
就係打日記既時光啦,,!xD"
拜拜囉,,!
P.S:孫尚香係劉備個老婆,,打真三四就覺得佢同劉備好慘,,想知點解,,玩下你咪知xD"

|