$$5201314 // *[[SwEeT HoUsE×°
﹢HoNeY 你把愛放低我的心裡×°

- 關上耳朵我用心在聽 你用愛為我打做貼身耳機×°

NaturalLove
暱稱: ♀C u T e L y ﹢°
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

||+_No.1 日記,,"


♀幸福滴日子(四) - 戀...
♀幸福滴日子(三) - 國...
♀幸福滴日子(二) - 中...
♀幸福滴日子(一) - 第...
♀曹魏之霸業(十九+二...


||+_分門別類.."


全部 (104)
♀八卦新聞×° (20)
♀三國時代×° (60)
♀幸福滴日子×° (4)
♀結婚周年記念×° (20)


||+_心底話,,"


最近三個月尚無任何留言
 

||+_真誠好友.."


||+___CK.."
||+_____雞雞.."
||+_______癲梅,,"
||+______君姐.."
||+_____穎姐.."
||+____小綿.."
||+___欣怡,,"
||+___笨魚.."
||+__小熊仔餅.."
 


RSS Feed

2007 年 5 月 26 日  星期六   晴天



♀孫吳之霸業(四) - 孫策之話×°

話咁快打左五分一篇-v-"

爽~"~

今日成日都好唔舒服..

因為頭有d痛..

-v-"

麒爸爸唔知有冇上呢..

有上要留CM..

知唔知阿-3-"

睇晒三本書..

哈哈哈哈..

-b-"

依家開始溫書囉..

不過心情都未收拾好..

希望快d收拾到啦-v-"

今日心晴太好啦-v-"

網又上到..

其他野又做左..

不過係時候要講拜拜啦..

拜拜!

P.S:依排睇18禁不禁..講兩性嫁..有興趣去睇下-v-"!



2007 年 5 月 23 日  星期三   晴天



♀孫吳之霸業(三) - 小喬之話×°

超無聊既一日..-_________-"

依家偷偷地係學校度打..-v-"

爆勁~-v-~"

同雞魚好返..掛-_________-"

唔知呢xP"

今日超冇野好講囉..

朝早做早會..

冇啦啦要出去見到成咋人..

嚇死@口@"..

之後就係呆下呆下..

最後先hi..

整爆波...

嚇死我-口-"!..

心血少..嚇唔起-v-"

之後就上堂同上堂啦..

有人睇住啦..

唔打咁多..

拜!



2007 年 5 月 20 日  星期日   晴天



♀孫吳之霸業(二) - 大喬之話×°

星期四開始...

我一直冇一日開心過..

我好想有人可以保護我..

真真正正咁同我拍一次拖..

不過冇戀愛既對象..

係難事-...-"....

買左新電話..

本身都諗住會好開心..

但一諗學校...

對住一個憎我既人..

我冇野講囉..

我真係唔知可以點..

依家睇電視..

我覺得心情都係好差..

我第一次唔想返學...

我介多左一次手..

自殘係唔好..

但我真係冇晒心情...

好啦..唔打啦..拜~



2007 年 5 月 9 日  星期三   晴天



♀孫吳之霸業(一) - 孫尚香之話×°

哈哈..

結婚都打左二十篇..

又係時候加新野啦..

今次打左孫吳二十篇先..

首先要多謝嬌,,君姐,,小尉子,,疾天,,嵐姐,,婷姐,,

因為你地,,我冒生活由沉沉悶悶昇華,,

之後係我係學校既家庭,,

儘管好多人都只係覺得我係掛名,,

但其實我唔想嫁,,

入正題-v-"

今日Reader堂,,

聽大笨象講左一咋唔知係咩既野-口-"(其實係唔識打,,所以亂講xD)

之後Maths,,

冇聽Miss 張講書,,冇心情,,

成個第十章好多野都冇聽,,

本身諗住等姚 Sir返黎講..

點知..唉...-_________-"...

22號冇得去,,因為點都要有個家長,,

學校好奸,,

之後仲要比Miss 張見到我做中史作業,,仲有整紙X(唔識打2xD),,

之後中史作業比佢收左..果刻爆想喊,,不過忍左,,

佢話要我交晒d野先比返我,,

我唔做算數,,哈哈,,

冇咪買過,,xD

不過其實係我唔想做囉,,唔係冇時間,,係唔想,,!

之後呆左兩堂中文,,

默書一堂,,講書一堂,,

之後陳佩華講左好多我幾想聽既野,,

之後放學,,行唔夠一陣就有車,,

跑過去上左之後,,返屋企,,

對住依個好晏先見到屋企人既家,,有d唔想返,,

不過乖乖牌,,要有佢既本份,So,,返左xD,,

之後玩音速,,日日拎種子咁都比我升到小天使xD

呵呵呵,,

依家好想玩Online,,不過冇人陪我,,

我又唔想返戀盒,,

哈..

之後又玩左陣孫權,,

xD"

之後就悶悶悶,,

悶到食飯,,

之後就係習慣動作 - 睇電視,,沖涼 &  傾計,,

就係打日記既時光啦,,!xD"

拜拜囉,,!

P.S:孫尚香係劉備個老婆,,打真三四就覺得佢同劉備好慘,,想知點解,,玩下你咪知xD"



♀結婚記念日(二十) - 傻瓜之鎖×°

哈哈..

好耐冇打囉..xD"

休息一天-3-"

拜!