唉~*
E幾日冇打日記,,
因為電腦仲味攪番好!!!!
死人和記又話上黎幫我攪番好佢...
點知又話星期6先上w0w''
本身係星期2上黎既,,
因為我冇聽電話就唔上黎''
佢仲要係3:55分打黎= =''
我跟住話你冇野牙''
我番緊學w0w''
4:00先番到屋企''
我就勁嬲咁講:打一次冇人聽唔識打多次牙?!好浪費你電話費牙?!
跟住佢冇講野.......
E家又點解打到呢?!
因為用緊廢機= =
玩勁舞勁lag- -''
心情不佳= =
今日上歷史堂果時食香口膠比李鳳欣見到- -
問我有冇食野***********
我話有0.0xDD''
跟住佢好似又記左我1個違規飲食- -''
算啦***
比人記慣-v-''
|