今日蕉早7點幾起左身,
因為今日去唱k,
又諗住搵下Eva,
佢地去睇棒棒堂,
我同MING去左搵佢地,
果時好早,
咩店都味開,
黑咪咪,
跟住我同MING去左搭車過元朗,
因為元朗唱丫嘛,
算平-_-'
45蚊,
任飲野.
包一個Lunch.
D歌新過Neway.
唱完k我一個去左搵訓包,
我叫佢地自己去屯市先.
訓包約左佢D FD.
s0一落車我地就散了.
之後搵丁丁佢地,
超逼-_-'
超熱-_-'
超嘈-_-'
嘈到聽吾到電話-_-'
開頭佢地出場果時簡直係全場既瘋狂程度.
嘈到可以話拆天.
尖叫到丫媽都吾撚認得.
之後有D仆街係咁逼去後面.
我地又逼番去前面.
笑撚死.
之後有條女話::咪逼拉
我話::逼撚死你丫?
冇人講野.
4點幾叫到吾知幾點就走了.
因為到簽名果D.
s0走了.
之後我地同Vava,丁丁,鄭卓,譚記,晉傑仔,Becky,小明,Eric,MING一齊去新和里玩.
笑死.
玩到11點幾先返家.
|