__.今日我為大家發放一幅相.
有咩感受?!
今日要去英文個班.
我求神拜佛唔係茜茜.
點知- -''
寅係茜茜丫\口/
極度淆底.
超,勁,爆,好淆佢囉.
因為今日Gel左.
佢話如果再Gel就張我D頭髮攪到好似容sir個頭咁長w0r.
點知成堂佢都睇唔到.
但全程都勁望我個頭.
今日第1日去大興村補習.
都幾開沁下.