唉,,
E排心情好左少少,,
因為可以同舒哥坐=]]
不過好快就調嫁啦....
今日放學超好玩,,
我地係咁玩[咩]人.....
個肥C俊勁重囉-..-''
而敏就一野跳上黎=]
我就坐跑@o@''
哈a_a
笑到pk''
玩完之後我地成班人係咁問訓包做咩好似玩自閉咁=]''
最尾都冇事啦=]
跟住一齊去食M記=]
食完成班人送蛋蛋返家=]
化後成班人搭輕鐵去河田..
點知訓包唔比Karmam落車''
攪到Karman,晉同訓包自己係車到去下一個站a_a''
我而家發覺晉傑哥好似鐘意Karman@_@''
|