Nike League首輪選拔完成 

分類: 未分類
2011 年 6 月 26 日 星期日NIke League首輪選拔完成!
第二天的首輪選拔與第一天的無異,只是年齡組別有所不同,所測試的都是一樣,今日的年齡組別是男子 U19 及U22!
看見這班U19/22男仔身形同身高比第一天所參加的組別U16球員,真係有幾大分別!
等我講返今日先,今日去到,見到有U22班球員,當然影下、睇下佢地既英姿啦,睇睇下,有人黎探班wo!睇下以下lee個人係邊個???

我身邊果位就係甲一既福建球員--李樹榮!(佢都係Nike League培訓出黎的呢!)
跟住,我又發覺Nike League都幾多元化,不止香港人參與,都有其他外籍青年參與呢!睇睇.................

差唔多到4,5點左右,有這幾個人黎左選拔今屆Nike League,我相信熟識香港籃球界既人,都大約知佢地係邊個,如果參加者知道佢地既,相信參選時都幾大壓力

相信看到我身邊的以上3個,其他參加者要加大油丫!!!
你們知道佢地是誰嗎?
43號--福建既余耀明, 46號--飛鷹及香港代表隊成員既蔡龍德, 籃衫-- 南華既留棟樑
他們都是甲一球員呢,睇他們選拔時,當然吸引我們特派員的目光,他們的技術真的.........不錯不錯不錯.........!!!
今日星期日係首輪選拔既最後一日,希望有參加既你,能夠入遲次輪或往後的階段訓練,未能的,要加把勁,下年再來,有能者必會得到人賞識呢!
花絮:
我們其中兩位的特派員,很Cute呢!
一位被我影下的helper,岩岩飲完水,啖水仍在口中
你們是3姊妹嗎?
佢地班Helpers真係忙足兩日嫁,勞苦功高,他們Briefing中呢...........
真係有衝動想叫Nike League俾一個我呢!靚波啊
..............
發表間時: 2011-06-29 03:56 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

