為這兩位MVP啞到喉嚨都沙 

分類: 未分類
2011 年 6 月 28 日 星期二今日係甲一Finals既第三場賽事,南華 v.s. 永倫,身為籃球迷及南華迷既我,當然去捧我既愛隊場啦!
我當然特別留意我兩位既偶像,佢地亦都係過往既Nike League MVP,分別是2006及2007!
就是以下兩位...........

肥宏!占士!加油丫!好波!!
成晚比賽,呃左好多次這句!
最終,今晚南華勝出,破左永倫今季不敗記錄,總場數暫時落後2比1!
加油丫!南華!!!!
Nike League培訓出黎既兩位MVP,今晚比賽表現,真係MVP級表現及水準呢!
睇到全場爆滿既觀眾,起哄聲、歡呼聲此起彼落!!
發表間時: 2011-06-29 04:39 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

