為這兩位MVP啞到喉嚨都沙 開心
分類: 未分類
2011 年 6 月 28 日  星期二

今日係甲一Finals既第三場賽事,南華 v.s. 永倫,身為籃球迷及南華迷既我,當然去捧我既愛隊場啦!

我當然特別留意我兩位既偶像,佢地亦都係過往既Nike League MVP,分別是2006及2007!

就是以下兩位...........

肥宏!占士!加油丫!好波!!

成晚比賽,呃左好多次這句!

最終,今晚南華勝出,破左永倫今季不敗記錄,總場數暫時落後2比1!

加油丫!南華!!!!

Nike League培訓出黎既兩位MVP,今晚比賽表現,真係MVP級表現及水準呢!

睇到全場爆滿既觀眾,起哄聲、歡呼聲此起彼落!!

 




訪客留言 (返回 NelsonChu 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 NelsonChu 的日誌 ]