Are you Ready? 愉快
分類: 未分類
2011 年 7 月 7 日  星期四

昨日係Nike 籃球訓練營既註冊日,明日就係入Camp 訓練既日子啦!

如果入到明日訓練營既你,準備好未丫?

Are you Ready?

被挑選入營既你,籃球技術一定已經被肯定!

但係,入營係要將自己提升另一個籃球境界呢!

尋日係灣仔 nike basketball專門店舉行籃球訓練營註冊日,各被挑選入營的球員都要到場註冊呢!

註冊完,就到隔離影張獨照,作為紀錄呢!

註冊時有咩?

交錢啦!交回條啦!交身份證啦!

當然唔係得個 "交" 字,有野拎啦!

拎咩?睇睇..........

拎個nike 小袋,裡面有T-shirt、波衫、波褲囉!

我見到每個拎到小袋的球員,都即刻打開小袋黎睇,露出開心的表情呢

入到營既你,可以借lee 3個人做目標呢...........

話晒來到nike basketball專門店,當然睇睇nike既產品呢!

好多 "正" 鞋擺埋一齊,好靚啊




訪客留言 (返回 NelsonChu 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 NelsonChu 的日誌 ]