Are you Ready? 

分類: 未分類
2011 年 7 月 7 日 星期四昨日係Nike 籃球訓練營既註冊日,明日就係入Camp 訓練既日子啦!
如果入到明日訓練營既你,準備好未丫?
Are you Ready?
被挑選入營既你,籃球技術一定已經被肯定!
但係,入營係要將自己提升另一個籃球境界呢!
尋日係灣仔 nike basketball專門店舉行籃球訓練營註冊日,各被挑選入營的球員都要到場註冊呢!

註冊完,就到隔離影張獨照,作為紀錄呢!
註冊時有咩?
交錢啦!交回條啦!交身份證啦!
當然唔係得個 "交" 字,有野拎啦!
拎咩?睇睇..........

拎個nike 小袋,裡面有T-shirt、波衫、波褲囉!
我見到每個拎到小袋的球員,都即刻打開小袋黎睇,露出開心的表情呢
入到營既你,可以借lee 3個人做目標呢........... 
話晒來到nike basketball專門店,當然睇睇nike既產品呢!

好多 "正" 鞋擺埋一齊,好靚啊
發表間時: 2011-07-07 08:10 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

