喜悲參半的一天 

分類: 未分類
2011 年 7 月 8 日 星期五今日點樣喜悲參半?
我會遂一同大家講呢!
喜,當然是今日香港籃球界發生了兩件大事,第一是香港甲一總決賽最後一戰開戰;第二是Nike League 訓練營的入營首天!
幸好,兩件大事我都能參與其中,Happy
首先,當然講下今日nike league訓練營的首日做咩,球員一入到去Camp,當然要聽下教練訓話及營中守則啦!

跟住就當然無咁快掂個波住啦,上下堂先啦!上咩堂?
U 19 同 U 22分別分開上 <<如何用繃帶保護腳踝>> 及 <<如何地有效健身>>的課堂!
我地小記聽完這些課堂後,都獲益良多呢!

各位讀者,
打籃球既人唔係波牛,不是死衝死撞,籃球係一種高深運動,有學問的,每一個部份都有正規訓練,不可亂來的!
好的球員不單單是他打得波多或訓練得多,而是他每一部份正規訓練做得好,每部份下過苦功,如健身、戰術、護理、熱身......等等!
Nike League就想灌輸這些知識給有籃球天份的年青人呢!
花絮:
約了港鐵站等的球員

以上這些人是教練團呢!當中有些是甲一球隊教練呢!

以上是Nike League的工作人員呢!他們勞苦功高,為各球員安排一切!值得有掌聲回報!
當然,也有我們冒著烈日當空下為大家貼身直擊報導的 ----- 特派員

好啦!係時候講下我喜悲參半的悲...........
今日既悲係.....我愛隊,南華在總決賽上只得亞軍,今戰可能南華球員緊張,手風欠順!
但唔緊要,下季再來,加油丫,南華!

我當然繼續支持我既2007 Nike League MVP -- 周健宏
發表間時: 2011-07-09 02:22 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

