其實已經買左部新電腦一個禮拜啦 ,
但係都係覺得唔夠爽快 , 歸根究底都係冇得用返以前部舊電腦D檔案 。
為左喱件時 , 同左屋企人糟 = =
父母跟本不明白我如何看待al時和al後的日子 ,
認真 , 我根本未化解al時所蓄積的負能量 , 加上因為對工作的負面情緒的加持 ,
我只是想舒解而已 , 無奈新電腦不能擔此重任 ...
因為放工後時間太少 , 不足以重新下載從前的資料 ,
加上已經悶了一整天 , 更不想投放更多的時間在搜尋資料上 ...
我只想爽一爽 ...
媽的 , 約了朋友10:30am到newway唱K ,
居然因為要到銀行辦理申請户口和eps的手續 , 而遲到了...唉。
不過 , 唱K 就開心番 -V-
接著mh , 囧 ...我RP暴低 , 3場煌黑龍 , 就數一粒天角最珍貴 ,
垃圾素材多達 1x-2x不計
最後教會-v-
我覺得自己投入左~~
|