有時不禁羨慕偏執既人..........唔.....好似同某個遠方的人講過依樣野
嘛,反正我依家既諗法都一樣
可以縱觀全局當然係好好,但只係當你係局外人既時候
當你係局內人既時候,雙向既思緒真係會將你既心撕裂
我寧願當局者迷,總好成為兩片齒輪之間既石仔