今日d老師無神神話要分組...
因為星期五去旅行...
跟住就分左啦...
我同鵬..康..明..文俊同嘉偉嘉豪1 team...
跟住叫左嘉偉嘉豪做組長..哈哈~~(明玩野~!)
=============================
放學之後就同鵬留低打波...
打完就去食雪糕....
今日都算係開心啦..