哈~
今日係家長日...
好睬我係見肥佬姐...
如果係見d miss嘅話...
實係度講我壞話嫁啦(因為上次都係)
我俾個阿sir嚇死呀...
係咁讚我...
又話我成熟啦...又話我乖啦..
仲話我好幫得手...(我想知我幫左佢d咩呀= =")
成績就比上次退步左啦= ="...
佢仲叫我下次比心機d...
會嘅...會嘅...(我諗= =")
見完家長,我去左食早餐...(11點幾- -")
================
期待"哈利波特鳳凰的密令"快d係香港上演...><.."
因為...
今日打住咁多先...88
仲有呀...記得留言呀...thx
|