| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 17 日 星期日  |
| T^T"... |
分類: 未分類 |
幾日冇打日記啦,...
唔知有冇人記得黎留言呢??
================
今日打打下機...
突然之間"起腳隱"/...
走左落去踢波...
哇...一落到去...
凍到我即刻返上去著返件衫....><"..
好凍呀...
============
唔知我阿媽攪乜鬼...
突然話今晚"打鞭爐"...
好味!!!!
================
算啦...
睇完記得留個"遺言"呀...
唔打啦...
|
|
|
哈佬,,
我日記條link係:
黎十下我啦,,
bi*
|
網主回覆
雖然唔知你係who~~
但係點都去睇睇既~!
^口^" Posted at 2006-12-18 10:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
邊位..=口=".. Posted at 2006-12-18 10:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|