唉~~
自從琴日果件事之後...
d老師鬼咁煩...
傾咩傾呀...
我唔想喎...
所以只係見左許美連...
唔係佢特別煩...
我都唔見佢呀...
................................................
放學之後去左"陽光"玩信長(w3)
第二次玩都殺到6個人...哈哈...
4k6好廢呀...
高lv過我都唔夠我打...
======================
記得留言呀...