Ar FaI日記
hi!我係牙FaI....
我係一個都幾無聊嘅人..
平時冇乜嗜好..
NgaISaIFaI
暱稱: aRfai
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-02-23
2007-02-22
一齊倒數啦...
好辛苦呀..><"...
年30啦~~!!
文章分類
全部 (65)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 65
留言總數: 70
今日人氣: 6
累積人氣: 1438
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 20 日  星期六   晴天


好悶呀~!!>.<"... 分類: 未分類

 唉~~

玩唔到征服...

真係好悶呀...

人生冇晒樂趣呀...

嗚嗚...T^T"...

=================

今日悶到同鵬&康去左打波~~

本黎約左發仔...

但係佢放我地飛機/...

真係豈有此"佢"呀...

=================

有冇可以幫下我呀...

幫我整下個征服呀...

冇得玩...

我成個人"謝晒"呀...

救命呀...

 






訪客留言 (返回 NgaISaIFaI 的日誌)


aR康 於 2007-01-25 09:22 PM 發表:
唔阻你地傾心事...?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



katherinegeb 於 2007-01-23 10:18 PM 發表:
係係= =;;;
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



katherinegeb 於 2007-01-21 05:27 PM 發表:
你咁講即係咩意思呀!?
我就點!?
算...
唔同你計...
不過心仲仲係有d野頂住咁///
又唔知係咩?//
   
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冇咩意思!!!
心照啦...
呵呵~~
頂住頂住就講囉~!!
唔知係咩就唔好講頂住~~
知冇?
Posted at 2007-01-21 07:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



katherinegeb 於 2007-01-21 01:09 PM 發表:
halo**
cm呀...
你咁快就謝?!
咁我都就黎啦///
咁快又大一年...   
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 =口=...
我係冇機打先"謝晒"姐...
遲早好返~~
你就,,...
唔知啦...
呵呵~!
Posted at 2007-01-21 02:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



aR康 於 2007-01-21 10:37 AM 發表:
傻發仔唔知點解去左明德= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 下~!!
啞晒囉~
明德~!!
 
Posted at 2007-01-21 02:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]