| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 23 日 星期三  |
破涕為笑  |
分類: 我的心。。。。 |
今日派了最後一科Test paper
丁 頁
差1.5分合格
成堂想cry想cry咁
到咗lunch
我同我d fd食飯
食完唔知點解又開心番
之後係中文連堂(happy!)
第一堂派咗寫作paper
我合格^^
e堂其實冇咩做
只係係到傾下野
第2堂就講書
放學我又找佢
傾左成粒鍾
好開心
番到屋企好warm
happy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
| 發表時間:2008-01-23 01:07 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
衰仔-_____-
不要這樣 
膚淺我@@
angry!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
哼
Posted at 2008-01-25 08:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
有空的... 加我好友... 我的日誌只是好友才可以看... 要不要看...(代表加不加好友) 隨你喜歡....
|
網主回覆
+了
你2/2去不去燒烤呀
如果去你交了錢嗎?
沒有人陪我交> <
我班沒有人去.....
只有我與李0而... Posted at 2008-01-25 08:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|