The WeatherPixie
※校園生活●GnwF§轉角遇到愛*
*轉角遇到愛﹏好好好好好好好好好好好好好好好好好好睇!!!!

好中2小豬
NgnW
暱稱: LoVe_GnwF_ForEvEr
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
第一次放野'
買家守則
從今天起!
×豬朋狗友㊣閃字屋]]...
搬遷∼∼
文章分類
全部 (53)
雜記 (4)
小故事分享~ (5)
我的心。。。。 (4)
唔開心的事 (3)
校園生活 (10)
發泄 (6)
開心•奇蹟:p (7)
未分類 (14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
+童話一敗家一族+
羅志祥國際後援會*
one E大聯盟
ppvic
好歌
我個新論壇(新)
熱舞街
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 53
留言總數: 14
今日人氣: 1
累積人氣: 831
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 23 日  星期三   晴天


破涕為笑 疑惑 分類: 我的心。。。。

 今日派了最後一科Test paper

丁                                                                                頁

差1.5分合格

成堂想cry想cry咁

到咗lunch

我同我d fd食飯

食完唔知點解又開心番

之後係中文連堂(happy!)

第一堂派咗寫作paper

我合格^^

e堂其實冇咩做

只係係到傾下野

第2堂就講書

放學我又找佢

傾左成粒鍾

好開心

番到屋企好warm

happy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

發表時間:2008-01-23 01:07 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 NgnW 的日誌)


kwan0615 於 2008-01-23 05:00 PM 發表:
Cm aR ! _-____-__"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 衰仔-_____-
 
不要這樣
 
膚淺我@@
 
angry!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
 
Posted at 2008-01-25 08:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bb95612 於 2008-01-23 01:18 AM 發表:
有空的...
加我好友...
我的日誌只是好友才可以看...
要不要看...(代表加不加好友)
隨你喜歡....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 +了
 
你2/2去不去燒烤呀
 
如果去你交了錢嗎?
 
沒有人陪我交> <
 
我班沒有人去.....
 
只有我與李0而...
Posted at 2008-01-25 08:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]