The WeatherPixie
※校園生活●GnwF§轉角遇到愛*
*轉角遇到愛﹏好好好好好好好好好好好好好好好好好好睇!!!!

好中2小豬
NgnW
暱稱: LoVe_GnwF_ForEvEr
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
第一次放野'
買家守則
從今天起!
×豬朋狗友㊣閃字屋]]...
搬遷∼∼
文章分類
全部 (53)
雜記 (4)
小故事分享~ (5)
我的心。。。。 (4)
唔開心的事 (3)
校園生活 (10)
發泄 (6)
開心•奇蹟:p (7)
未分類 (14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
+童話一敗家一族+
羅志祥國際後援會*
one E大聯盟
ppvic
好歌
我個新論壇(新)
熱舞街
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 53
留言總數: 14
今日人氣: 0
累積人氣: 837
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 5 日  星期二   晴天


超開心呀今日 愉快 分類: 開心•奇蹟:p

 我今日成80:05先返到學校,去埋locker,岩岩打中.返到課室,呀step同我講司徒潘冇返,開頭我唔係幾信,於是問下其他人,個個都係咁講,我就好開心,一來又唔使IH quiz,二來我罰抄又未抄完.嘻嘻!

嘩~今日PE我地跑9MIN耐力跑,痴線,岩岩食完lunch就跑,跑到4,5個round我想嘔ge感覺,但又唔敢同miss ho講,我就行,冇乜點跑到,最後跑得10個round!!上次腳痛都跑到12round..........返到屋企個頭勁痛呀>﹏<

IS堂mrs wong冇返,我地有free堂lu^^但唔比人傾計,too hard for me!!我同d人傳野- -"冇比人發現,放心~

唉,開心就有唔好心假啦,如果e幾日唔係抄司徒潘d野,冇時間溫書,今日英文dict冇溫,死得lu,又0- -",加上又冇時間做hw呀!20次late hw啦痴線,要留堂.......sheet......慘..../__________________\

一切都係佢呀!!!HATE!!!!

我唔想做IH科長!!!!唔想幫佢做任何野now!!!!!!!

恨唷..Hate!!//

 

發表時間:2008-02-05 12:18 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 NgnW 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]