我今日成80:05先返到學校,去埋locker,岩岩打中.返到課室,呀step同我講司徒潘冇返,開頭我唔係幾信,於是問下其他人,個個都係咁講,我就好開心,一來又唔使IH quiz,二來我罰抄又未抄完.嘻嘻!
嘩~今日PE我地跑9MIN耐力跑,痴線,岩岩食完lunch就跑,跑到4,5個round我想嘔ge感覺,但又唔敢同miss ho講,我就行,冇乜點跑到,最後跑得10個round!!上次腳痛都跑到12round..........返到屋企個頭勁痛呀>﹏<
IS堂mrs wong冇返,我地有free堂lu^^但唔比人傾計,too hard for me!!我同d人傳野- -"冇比人發現,放心~
唉,開心就有唔好心假啦,如果e幾日唔係抄司徒潘d野,冇時間溫書,今日英文dict冇溫,死得lu,又0- -",加上又冇時間做hw呀!20次late hw啦痴線,要留堂.......sheet......慘..../__________________\
一切都係佢呀!!!HATE!!!!
我唔想做IH科長!!!!唔想幫佢做任何野now!!!!!!!
恨唷..Hate!!//
|