本來可以訓大教ge我,今日無啦啦比人拉左出去,話去咩車公廟-,-,超唔想去,但最後都比佢地拉左出去>3<.個到人又多,車就冇- -"雖然我之前年年都去,但e+大個lu,覺得好悶.....我去左求籤,e1刻令我唸番起6年班上數學堂個陣,無聊得制,同呀肥係到玩求籤- -唔知e+佢重記5記得,當然,個陣汪老博士冇發現,哈哈哈哈哈哈哈- -lll
求完就拍下pat pat就走lu(我想姐~佢地點會捨得咁快走..)yo,佢地走lu,我地踏火車去番沙田,去個到食p仔(pizza),之後去左西田行,好悶,d野都5岩我ge>3<唉,行到6:00佢地很走lu,但小巴站排哂長龍.........又要等- -等左3個字先有車,可以返龜lu^^等左e刻好耐,好開心呀~
|