The WeatherPixie
※校園生活●GnwF§轉角遇到愛*
*轉角遇到愛﹏好好好好好好好好好好好好好好好好好好睇!!!!

好中2小豬
NgnW
暱稱: LoVe_GnwF_ForEvEr
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
第一次放野'
買家守則
從今天起!
×豬朋狗友㊣閃字屋]]...
搬遷∼∼
文章分類
全部 (53)
雜記 (4)
小故事分享~ (5)
我的心。。。。 (4)
唔開心的事 (3)
校園生活 (10)
發泄 (6)
開心•奇蹟:p (7)
未分類 (14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
+童話一敗家一族+
羅志祥國際後援會*
one E大聯盟
ppvic
好歌
我個新論壇(新)
熱舞街
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 53
留言總數: 14
今日人氣: 4
累積人氣: 844
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 11 日  星期一   晴天


.............>3< 分類: 未分類

 本來可以訓大教ge我,今日無啦啦比人拉左出去,話去咩車公廟-,-,超唔想去,但最後都比佢地拉左出去>3<.個到人又多,車就冇- -"雖然我之前年年都去,但e+大個lu,覺得好悶.....我去左求籤,e1刻令我唸番起6年班上數學堂個陣,無聊得制,同呀肥係到玩求籤- -唔知e+佢重記5記得,當然,個陣汪老博士冇發現,哈哈哈哈哈哈哈- -lll

求完就拍下pat pat就走lu(我想姐~佢地點會捨得咁快走..)yo,佢地走lu,我地踏火車去番沙田,去個到食p仔(pizza),之後去左西田行,好悶,d野都5岩我ge>3<唉,行到6:00佢地很走lu,但小巴站排哂長龍.........又要等- -等左3個字先有車,可以返龜lu^^等左e刻好耐,好開心呀~

發表時間:2008-02-12 02:33 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 NgnW 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]