The WeatherPixie
※校園生活●GnwF§轉角遇到愛*
*轉角遇到愛﹏好好好好好好好好好好好好好好好好好好睇!!!!

好中2小豬
NgnW
暱稱: LoVe_GnwF_ForEvEr
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
第一次放野'
買家守則
從今天起!
×豬朋狗友㊣閃字屋]]...
搬遷∼∼
文章分類
全部 (53)
雜記 (4)
小故事分享~ (5)
我的心。。。。 (4)
唔開心的事 (3)
校園生活 (10)
發泄 (6)
開心•奇蹟:p (7)
未分類 (14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
+童話一敗家一族+
羅志祥國際後援會*
one E大聯盟
ppvic
好歌
我個新論壇(新)
熱舞街
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 53
留言總數: 14
今日人氣: 4
累積人氣: 854
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 24 日  星期日   晴天


黑色家長日 .\ /. 呆滯 分類: 唔開心的事

 今日係我最hate ge日子-家長日.從P.5開始已經dislike+啦-,-

今日9:00就返去onduty,起遲左身,打的,就係咁樣,我$15就冇左啦>3<,返到去擺低野就去onduty,開頭可能唔習慣,覺得有d悶,後來知道唔係就咁企係到,原來可以行ge,就覺得好好玩啦^^

冇幾耐,突然間洛雨,個個girl guides個個係到囉住把傘,如果係hall出面居高臨下,望洛尼,都幾令呀.d雨時停時洛,開始好hate洛雨,好煩ar!!!本來我on到11:00,但我2:40先見,so我番係到keep on onduty.守lift超好玩,一來冇咁凍,企係門口超凍,勁大風,隻腳凍到冇感覺...........但守lift唔同,一路係個到幫人地禁lift,又暖,雖然!係悶左d,5緊要啦~

到左12:00,食lunch,我食左個面,唔係幾飽,但都ok,之後又on啦,d老師個個都出去食飯,我見到miss fung ar!!佢邊行邊對全我笑,我都一樣^_^哈哈哈哈!!!!!!!!!!!!!!一會,我見到史迪仔,同佢上左去tuck shop到傾計,1:00到就個個都onduty lu~

on on下超好笑,d red cross趁d家長尼就係到影佢地,佢地企係我地前面,跟住我地就唔比佢地影,天2家長尼即刻行埋去,勁好笑lor.歡樂時光過得特別快,到我見la,唉,都冇句好ge,平均分我49.5呀ToT,變態-,-但估5到ge係我中英數會pass到-,-嘻嘻,為有下學期就+油啦~見完我又去onduty,去到4:00,我就走lu~

發表時間:2008-02-24 11:48 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 NgnW 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]