今日係我最hate ge日子-家長日.從P.5開始已經dislike+啦-,-
今日9:00就返去onduty,起遲左身,打的,就係咁樣,我$15就冇左啦>3<,返到去擺低野就去onduty,開頭可能唔習慣,覺得有d悶,後來知道唔係就咁企係到,原來可以行ge,就覺得好好玩啦^^
冇幾耐,突然間洛雨,個個girl guides個個係到囉住把傘,如果係hall出面居高臨下,望洛尼,都幾令呀.d雨時停時洛,開始好hate洛雨,好煩ar!!!本來我on到11:00,但我2:40先見,so我番係到keep on onduty.守lift超好玩,一來冇咁凍,企係門口超凍,勁大風,隻腳凍到冇感覺...........但守lift唔同,一路係個到幫人地禁lift,又暖,雖然!係悶左d,5緊要啦~
到左12:00,食lunch,我食左個面,唔係幾飽,但都ok,之後又on啦,d老師個個都出去食飯,我見到miss fung ar!!佢邊行邊對全我笑,我都一樣^_^哈哈哈哈!!!!!!!!!!!!!!一會,我見到史迪仔,同佢上左去tuck shop到傾計,1:00到就個個都onduty lu~
on on下超好笑,d red cross趁d家長尼就係到影佢地,佢地企係我地前面,跟住我地就唔比佢地影,天2家長尼即刻行埋去,勁好笑lor.歡樂時光過得特別快,到我見la,唉,都冇句好ge,平均分我49.5呀ToT,變態-,-但估5到ge係我中英數會pass到-,-嘻嘻,為有下學期就+油啦~見完我又去onduty,去到4:00,我就走lu~
|