The WeatherPixie
※校園生活●GnwF§轉角遇到愛*
*轉角遇到愛﹏好好好好好好好好好好好好好好好好好好睇!!!!

好中2小豬
NgnW
暱稱: LoVe_GnwF_ForEvEr
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
第一次放野'
買家守則
從今天起!
×豬朋狗友㊣閃字屋]]...
搬遷∼∼
文章分類
全部 (53)
雜記 (4)
小故事分享~ (5)
我的心。。。。 (4)
唔開心的事 (3)
校園生活 (10)
發泄 (6)
開心•奇蹟:p (7)
未分類 (14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
+童話一敗家一族+
羅志祥國際後援會*
one E大聯盟
ppvic
好歌
我個新論壇(新)
熱舞街
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 53
留言總數: 14
今日人氣: 3
累積人氣: 835
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 11 日  星期二   晴天


輸左... 感動 分類: 校園生活

 -口-今日CHOIR比賽輸左呀>3<...

今日成6:30起身,7:15一定要返到去,我7:00就返到,咁早毅去音樂室重未開門-,-要7:30...我就白企..8:00坐車打入屯門,到左大會堂個陣只係8:38,大會堂重未開門,MRS關叫我地係門出面唱一次,超無奈-o-等到9:00,有門口入啦~眼見對手都好似好強咁.比賽開始啦,我地係第3隊,但第2隊冇尼,所以第1隊唱完就到我.唱完又坐番埋位等-,-

中於比賽完,結果係.......................輸的T﹏T...我地個個以為1:00先返..冇BRING書>3<多謝MISS FUNG GE體諒,我唔使抄書^^YO~普通話堂要拼音DICT,我16/34~雖然差1分先合格,但我第一次拿咁高分~哈哈,今日放早,好開心呀~如果JENNY唔改期,今日MATHS輔導,重開心TIM~E+要等星期四先有輔導-,-

 

發表時間:2008-03-11 04:38 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 NgnW 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]