-口-今日CHOIR比賽輸左呀>3<...
今日成6:30起身,7:15一定要返到去,我7:00就返到,咁早毅去音樂室重未開門-,-要7:30...我就白企..8:00坐車打入屯門,到左大會堂個陣只係8:38,大會堂重未開門,MRS關叫我地係門出面唱一次,超無奈-o-等到9:00,有門口入啦~眼見對手都好似好強咁.比賽開始啦,我地係第3隊,但第2隊冇尼,所以第1隊唱完就到我.唱完又坐番埋位等-,-
中於比賽完,結果係.......................輸的T﹏T...我地個個以為1:00先返..冇BRING書>3<多謝MISS FUNG GE體諒,我唔使抄書^^YO~普通話堂要拼音DICT,我16/34~雖然差1分先合格,但我第一次拿咁高分~哈哈,今日放早,好開心呀~如果JENNY唔改期,今日MATHS輔導,重開心TIM~E+要等星期四先有輔導-,-
|