The WeatherPixie
※校園生活●GnwF§轉角遇到愛*
*轉角遇到愛﹏好好好好好好好好好好好好好好好好好好睇!!!!

好中2小豬
NgnW
暱稱: LoVe_GnwF_ForEvEr
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
第一次放野'
買家守則
從今天起!
×豬朋狗友㊣閃字屋]]...
搬遷∼∼
文章分類
全部 (53)
雜記 (4)
小故事分享~ (5)
我的心。。。。 (4)
唔開心的事 (3)
校園生活 (10)
發泄 (6)
開心•奇蹟:p (7)
未分類 (14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
+童話一敗家一族+
羅志祥國際後援會*
one E大聯盟
ppvic
好歌
我個新論壇(新)
熱舞街
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 53
留言總數: 14
今日人氣: 3
累積人氣: 853
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 7 日  星期一   晴天


^^>3< 分類: 校園生活

 期待已久GE今日終於尼LU~有D人可能覺得冇咩特別,但我有種莫名其妙GE感覺@@

FROM TODAY TO 14/6 IS OUR TEST WEEK....

今日返到學校7:50,返到學校先記得要交回條,我簽左,但冇BRING--"罰抄紙船,好小姐~之後溫MATHS,乞日TEST AR,80%=JENNY WONG MSN,HEHE^^

到TEST啦,總體尼講OK LA.WA...英文堂個新老師好好好好好好好超超超超超超超超滿意^^雖然係老D,但佢一D都唔理"JENNY WONG"哈哈,今日差D可以告佢啦,但唔想搞到MINNIE,SO?.......

I.S.對QUIZ,我8/25--"好叻A~~~MINNIE無啦啦囉MATHS書係到對自己岩幾多,俞數俞多...80%......

I.H.都係對QUIZ,XX話我地班有人得幾分,到派個陣,哈,我囉15/40,幾分個個唔係我,XDXD

CL..超開心,MR.CHOI又去進修,有個新TEACHER教我地,我成堂同MINNIE去YOUTUBE睇野,笑到我地呀...*極力推介"娛樂百分百,好好好好好超超超超超好睇,有小豬同小鬼做主持,包你笑到XD*

LUNCH冇乜特別

中文.派番問答,錯哂--"MISS FUNG話我地冇心機做...我有一條做錯左-口-尾10MIN個陣,見悶悶地,就抄紙船啦,哈,點知我6MIN抄哂--快得我...

普通話都係無無聊聊咁過左...

留堂留埋今日...係到溫I.H.(我都唔想,但真係冇野做)

到E+11:00,I.H. HALF都冇溫到XDXD

 

發表時間:2008-04-07 10:48 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 NgnW 的日誌)


raneec 於 2008-04-10 05:48 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]