[[".家希/希望.+.]]
記敘生活中的一點一滴
NiKe18
暱稱: 家希
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2008-10-11
2008-05-02
2008-05-01
2008-04-30
2008-04-29
文章分類
全部 (12)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 12
留言總數: 71
今日人氣: 0
累積人氣: 933
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 28 日  星期一   晴天


2008-04-28 分類: 未分類

今日食午飯果陣我地又圍秋肥胡!我打左幾搥之後就去左搭傘~(娟姐) 係我地班上面又勤力又粒聲都吾出既讀書人..樣貌也可以說是OK......放左學去左練足球∼我終於明白張揚點解咁黑人憎!

[1].中意扮飛仔(以為好型.其實似傻仔)

[2]把口臭到加01..勁中意挑釁人(扮大佬)

[3] 明明做錯野又要死口吾應..仲要拉埋自己FD落水

以上既野相信大家都有目共倒.......最後好感謝大家成日幫我留言..THX



2008 年 4 月 27 日  星期日   晴天


2008-04-27 分類: 未分類

 

今日....又係打波喇!好多人都係Msn度問我係咪打波打到癲左或者係咪打上癮.......冇計!冇野做又手癢

剪左頭髮喇....都OK既!勉強見得人喇......個人認為5月1號係重要日子。某人可能知道!

吾知點解依家聽D情情搭搭既歌有D感觸...可能比人飛得多【我D死黨應該知真正意思】

今年可能我有桃花運,,因為不斷有條粉腸係咁SEND肉麻信息比我...係我吾識既!

內容包括:【老婆.我知呢個電話係你架.應我喇!你吾理我那。你吾愛我那!你吾應我就嬲你.】

睇到...嘔死了吧?



2008 年 4 月 26 日  星期六   晴天


2008-04-26 分類: 未分類

唉..我愈黎愈覺得自己過D日子好吾充實....今日?冇野做囉~打波打波打波!雖然我係中意打波。但係日日打都悶喇.

就連BOLG都吾知打咩好.....番學就等放學!打機都打到想嘔白泡∼好悶丫。有咩活動唷~吾想再呆係球場/屋企過一D

好似坐牢既日子呀!



2008 年 4 月 25 日  星期五   微雨


2008-04-25 愉快 分類: 未分類

 

下午食Plaza搗亂但係又整到幾令既食物

 

嘻嘻....今日如琴日所講去左尖咀拍片!不過吾係太成功,,因為成班百厭星係埋一齊。後果當然...........

不過係今日既行程中令我對一樣野有改觀,就係老師。以前既我不嬲都係以為老師都係【衰】!

但係今日我發現原來係有一位好好既老師。果個就係Miss Shum!請我地食野吾再講。

我地成班無聊得濟走去搭船。Miss Shum 其實冇咁既必要跟埋我地去搭,,但係我睇得出佢係因為擔心

我地所以先陪我地癲...去左灣仔諗住搭巴士番歸。點知車費貴到你吾信...Miss Shum 又陪番我地搭船

番尖咀坐火車..沿路又一直問我地飽吾飽呀,,食吾食野呀。果種體貼真係...............



2008 年 4 月 24 日  星期四   晴天


2008-04-24 分類: 未分類

 

 

 

 

 

你地估下上面係乜甜品...琴晚宵夜就靠佢架喇。雖然好似濛左少少..但都應該睇到既!由於夜晚要出街打波關係下..我係下午就打定今日既BOLG喇。今朝要番學讀雞腸..都值得既,有得早走。星期五仲要吾洗番~WOWO..【爽】!!  聽日出尖咀拍片..星期一週會要用的^^。其實都有D吾想去架,,冇計..天才硬係多人搵!好吾得閒架..E+仲要又天才又令仔...令仔有罪咩.想搵日得閒都吾得..唉~