
下午食Plaza搗亂但係又整到幾令既食物
嘻嘻....今日如琴日所講去左尖咀拍片!不過吾係太成功,,因為成班百厭星係埋一齊。後果當然...........
不過係今日既行程中令我對一樣野有改觀,就係老師。以前既我不嬲都係以為老師都係【衰】!
但係今日我發現原來係有一位好好既老師。果個就係Miss Shum!請我地食野吾再講。
我地成班無聊得濟走去搭船。Miss Shum 其實冇咁既必要跟埋我地去搭,,但係我睇得出佢係因為擔心
我地所以先陪我地癲...去左灣仔諗住搭巴士番歸。點知車費貴到你吾信...Miss Shum 又陪番我地搭船
番尖咀坐火車..沿路又一直問我地飽吾飽呀,,食吾食野呀。果種體貼真係............... |