|
|
2007 年 3 月 18 日 星期日  |
| 田徑學界.真係好正嫁. |
分類: 未分類 |
d one 田徑學界真係好好氣分呀~
到我跑決賽果日~
一早上就係200米決賽~
死得啦~
諗住只係爆個100~
不過200輕鬆下啦~
一開始200~
爆左20米~
之後一出灣~
嘩~
無啦啦爆左兩條友係我前面~
無啦~
之後~
放鬆跑啦~
佢兩個爆到咁樣~
100一定唔僧快得去where啦~
之後跑下跑下~
喂!!!!!!!!!!!!!
之前果兩個有條友訓底左~
無啦佢!~
一定再起唔到起身跑~
之後我由第5爆返上第二先~
嘩!!好釆~
咁都拎到個第二~
100米啦~
唔好講啦~
200跑到仆底果個~
就係我100米其中一個對手~
佢死左~(姐係跑唔到)
無啦~
死曬~
win緊~
不過佢係到~
我咁我會快小小~
嘩~~
咩事~
跑完100米~
無啦啦~
有人同我講~
嘩~呀錕~4*100叫左啦呵~
嘩~咩料呀~
跑完100~
之後即刻跑4*100~
唔係嗎~
跑到爆曬咁~
又爆左個紀錄~
跑完~
返到屋企~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~死左~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
天日中要籃球比賽~
--
一定死得~
後日中有田徑比賽~
一定死~
幫我~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
help me ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|
|
|
詩雅 於 2007-04-01 03:25 AM 發表:
遲來的cm ="=
真系好多個爆字囉-口-
籃球比賽結果如何ah?
|
|
|
哈哈...
好搞笑=="好多個爆字=0="
加油啦...wakakaka..
|
|