〝*﹍ Nicalo之水乂日記板_╳你地快D黎呀*-._,.★
考晒試啦~
開心晒呀~
整體黎講啦~
做卷做得最開心果份都係 chinese history呀~
今次 li 份又夠時間做,都幾容易~
不過,今日果科geog又唔夠時間做囉~
唉唉 . . .=.=
聽日又可以去癲癲啦~