〝*﹍ Nicalo之水乂日記板_╳你地快D黎呀*-._,.★
唉 . . .
今日又冇得去教會啦~
不過,唔緊要啦~
都有人陪我傾電電~
都過得幾開心喎~
不過,我係度傾傾下電電果陣~
有一個壞消息呀~
我有個fd . . .
唔好講啦~