〝*﹍ Nicalo之水乂日記板_╳你地快D黎呀*-._,.★
今日,好麻煩呀~
又要周圍走黎走去喎~
累鬼死呀~
要周圍搵學會~
不過,我參加左CYC,女童軍囉~
都OK既~
仲有報左排球囉~
不過,唔知入唔入倒姐~
希望就得啦~