我期待既,就係唔想我既朋友傷心或受痛苦,小小既力量做唔到...一齊努力吧!!
今日,七點半起身...之後就返學啦.唉~~仲係星期三添,好彩唔使集隊^^!!之後就上會計X2,勁悶囉!! 之後上地理同中文,無咩特別!! 跟住經濟&人文直落...哈哈 經濟幾乎成班都無做HW,MISS啞左囉 之後同阿昌&小寶食飯,返來上英文,睇阿甘正傳....睇到放學^^ 之後又返屋企囉!!