我期待既,就係唔想我既朋友傷心或受痛苦,小小既力量做唔到...一齊努力吧!!
當我發瘋也好
當我裝蒜也好
當我白癡也好
當我低能也好
但總能告訴他....要好好珍惜她
知道沒法挽留...因為我沒能力挽留....像我這樣的白癡,該有這樣的報應~~
我忍受到。。為何他們不行?
PS 最後。。。。都把持不住∼∼