我期待既,就係唔想我既朋友傷心或受痛苦,小小既力量做唔到...一齊努力吧!!
一個月了....
那種感覺我是明白 我是了解的.....所以我才這樣做....
朋友都說我不開心...錯了,我要比他們更開心!!
朋友都說我這樣做很傻....但就算多傻 ,也要別人開心!
但我會等................................
會考...就讓我在香港的依賴吧?