我期待既,就係唔想我既朋友傷心或受痛苦,小小既力量做唔到...一齊努力吧!!
心情終於過了低谷期....
但點解我都係好唔開心? 中間發生咩事?
或者我就走....你也走...他都走.....大家都走....
還會見面嗎? 再見又是甚麼感覺?
為什麼這麼多問題?
為什麼問為什麼? 想問就問...想做就做!!