女同性的愛..LES - TB
女仔愛女仔,難道只有異性戀的真愛先係永遠..難道同性戀就不能擁有永恆的真愛嗎..?!
Nick_07_17
暱稱: N!ck
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
文章分類
全部 (86)
生活趣事 (54)
好特別.. (2)
好無聊... (3)
有野諗.. (12)
愛情故事 (4)
擁有妳的日子 (7)
未分類 (4)
最新文章
XG
再說一次我愛妳
我不要愛上妳
距離...
2009-01-20
日誌統計
文章總數: 86
留言總數: 47
今日人氣: 1
累積人氣: 7797
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2008 年 12 月 28 日  星期日   晴天


不想再為妳哭了 鬱悶 分類: 有野諗..

都過了一個半月  我還是記得清楚  妳說的一句"分手啦"
我呆了  根本就不唔知道發生咩事  很突然也很心痛
妳的朋友突然討厭我  相信不是沒有原因  我就是不明白...
如果是因為我所做的事  我會改  就算沒有機會再一起 我不介意
我只想妳知道我改了  到真正改了  希望我和妳可以是朋友吧!

分手後一直的日子沒有真正開心過  雖然笑  但心情上也只是滿足
之後兩次拍拖根本沒有認真過  也是這兩次拍拖  分手後我很累
兩次散拖  我說的分手  整個人輕鬆了不小

為什麼金日又會想起我們第一次分手那一天?!
我不是放下了妳嗎?!  我都不去想妳  不去打聽妳的事  直至上次.......
"我問妳一樣野  妳係咪識張XX架?!" 妳的名字什麼時候會換了別人的姓氏?!
"佢知道妳黎仲諗緊個日去唔去好"  唉  分手後都過了不了日子  只想見妳  妳還是不想見到我....

只要我願意我是可以放底妳  問題是我想不想..........
希望妳金年的聖誕節會過得開開心心
對不起  我不想再為妳哭了
如果可以我想親口對妳說一聲聖誕節快樂


明天牙妍約了我去沙田  晚上會和小葬去MK...
嗯  MIZUSU的事我不想去理了  為什麼我要花時間在她身上?!
三十一號她喜歡吧  她不來我可以去同朋友慶祝  當然她來了就不同說法  嘿



2008 年 12 月 27 日  星期六   晴天


冇心情- -" 分類: 生活趣事

琴日發生左小小事  搞到同小豬有D問題- -"
牙婷唔約我聽日出黎  我都唔知聽日係星期六 - -"
真係勁-口-" 聽得出我有D事  我邊有咁易講- -"
哈  哩幾日冇乜心情  就算我地4個出街我都冇乜野講 - -"
牙婷走左之後自己去左西9個邊  之後番東涌"
唔會又好快有女朋友掛- -"
等緊星期一  等緊31號我張3台卡  我要多謝便便XDDDDDDD

就當日本妹係雞 ......

(閱讀全文)



2008 年 12 月 26 日  星期五   晴天


冇出街- - 分類: 生活趣事

連續出左幾日街 又夜番"
所以金日唔出街啦-v-"
又有野玩  MIZUSU叫人嘈我 而家先出聲"淆底完喇?!
黎個開心的除夕夜吧"!



2008 年 12 月 25 日  星期四   晴天


好朋友"聖誕節快樂!! 滿足 分類: 生活趣事

聖誕節快樂!!
金日肥CAT黎左東涌"我就落左去搵佢=]
嘿  其實我唔驚妳搞我咩= ="XD
之後去左MK陪RYAN等個女仔黎啦...嘿  0K好樣W0"
但係我同佢冇乜野講"因為冇乜心情"
830去左搵一班人  行行下我轉頭走"同佢地講唔到野"
不如同埋RYAN佢地行啦"等埋牙婷黎  HEA左陣去左AK坐"
小米都黎左  係偷走出黎  哈哈XDD
五個人啦  ......

(閱讀全文)



2008 年 12 月 24 日  星期三   晴天


平安夜" 愉快 分類: 生活趣事

金日又係勁早起身  一早俾牙婷約左出黎  1230係mk到"
原來豆丁我係之前行mk個時見過  之後就三人行行街"
先去左食野  食野個時發生一D事....好養眼XD
牙婷問左豆丁一D野  之後佢兩個嬲嬲地  唔係嬲我- -"
食完之後就走  小米同死魚都黎左"
之後一直行  因為豆丁同小米講左D野  所以同牙婷就...- -"
之後行行下小米佢地唔見左  我同牙婷行左去奧運"
小米......

(閱讀全文)