| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 1 月 13 日 星期五 |
 |  |
返黎喇**  |
哈哈∼∼***
我返黎喇..**
有無掛住我先***
考試呀.**
最近..**
我好乖溫書丫..**
19號先考完呀 !!!!
好耐丫..
人口地都考完試喇..
我口地仲未..
好慢丫...
快d考完就好喇.***
|
刊登時間︰2006-01-13 04:35 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
|
蕃茄 於 2006-01-13 08:38 PM 發表:
係啦咁耐冇見你online XD 掛呀!!!用左好多衫架 KAKA 考試就要努力d喇... 精神上支持你@_@ 19號考完都唔算遲啦@@ 我仲遲過你考完=.= 17號先考第一科 XD
|
網主回覆
係呀**
咁多謝丫..
好好..
我幾乖丫.
溫書嫁我
kaka~~
好遲丫.
係丫..
咁耐先考丫你
你都係丫..加油丫你 Posted at 2006-01-14 12:34 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|