|
|
2008 年 9 月 27 日 星期六
金日  |
|
金日食完lunch就番左上課室.
之後我地就落左去下面操場集隊..熱到想死.
我地就上左禮堂挽分社活動..挽到大家o曬咀..
我地友社同誠社系到鬥叫大聲..
我地系到叫口號佢地又一齊叫-_-
旦系好好挽囉^_^
之後番上去上科學堂..
牙SiR系到話我仲有幾個人話我地做吾齊工課比佢-,-
之後吾單只要做番比佢..
仲要作10個字關於交吾齊工課既句子抄50次比佢-,-佢老母- -v
金日講著系甘多..天日再打
|
| 搞掂時間:2008-09-27 12:44 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 35 | »
|