|
|
2008 年 4 月 27 日 星期日
| 金日 |
|
金日[[12點幾]]先起身大家想吾想豬點解尼?!Because莪琴晚同膠彤講電話講到3點幾先訓講完豬後就無無聊聊甘然後4點幾先訓到...之後就出去[[油麻地]]然後出完去就自己番番黎...番完冇幾耐就同細Bn細B個媽咪打羽毛球...挽到出曬汗
予喇!!系甘
|
| 搞掂時間:2008-04-27 08:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | »
|