| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 26 日 星期一  |
| 2006-06-26 |
唉!!荷蘭輸左波真係激死我
荷蘭有成20次射門 1球都唔入
葡萄牙得9次都有1次入
荷蘭太心急尤其是失1球之後
我真係好disapointed!! I can't believe it!!!
今場火藥味好濃球証派左成16張黃牌同4張紅牌
仲有葡萄牙出線益左England la
算la~下次world cup 再黎過
希望跟住西班牙可以win到法國
|
| 刊登時間︰2006-06-26 10:11 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Andriy 於 2006-06-26 03:39 PM 發表:
係啊!!都係個白痴球証亂吹'雞'!
Also荷蘭D球員都唔團結...
|
網主回覆
今年d球証都唔知做咩好多都係亂比 Posted at 2006-06-26 07:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|