| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 7 月 11 日 星期二  |
| 2006-07-11 |
今屆世界盃終於完左諗起今晚冇波睇就有種失落ge心情又要等多四年
如果得閒ge話我真係好想係4年之後去南非睇世界盃
今屆有好多烏龍球証,紅黃牌氾濫,有人三黃一紅,d球員插水插得真係好pro(特別係插水王c朗)
保方失左2球真係好勁不過對於佢救十二碼就有d失望
意大利ge防守足球係好勁但係我始終都係鍾意全能足球多d
意大利捧盃好happy但係我覺得金球獎得主應該係簡拿華路,派路都唔錯
最happy就係冠亞季都比我批中左可惜我冇買到
假如下屆雲佬同雲達沙冇得做正選我諗我唔會支持荷蘭

Support R. Van Nistelrooy Forever!!!!
Forza Azzurri!!!!!Forza Italia!!!!
好多人要退出國家隊:

|
| 刊登時間︰2006-07-11 02:28 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
啊呀?!妳竟然有寫日誌?!(嚇!)
但寫日誌真是好事,
但也不要再寫足球...(汗)
真的很悶的說.
|
|