今日8點幾起左身∼傾電話傾到11點∼我出左街幫阿媽交野
之後返左黎屋企玩左一陣電腦∼1點幾∼婷姐落黎搵我∼我地出左街
本來話去apm∼點知去左mk--!!....
去左搭車∼去到∼好快搵到朗豪坊係邊∼跟住去左無印∼之後去左搵我家姐
我係無印唔見錢la-口-!!之後去左行街...
行左去女人街..買左好多野--!!婷姐仲買得多過我
本來好想買果個袋∼但係覺得唔襯我∼最後都冇買到∼不過到依家都好掛住個袋-/\-好鐘意
跟住行到5點幾∼搭車返去lu∼返到屋企∼好似6點幾∼唔多記得lu∼
返到去冇幾耐∼我同媽咪出左去食野∼佢話好食果到∼原來我去過-口-
之後食完返黎∼我洗3又洗碗--!!過多陣∼阿媽d朋友黎左打麻雀..
我就玩電腦∼跟住睇電視∼今晚又有電車男睇∼xdd∼好搞野
救命呀><我發現我變左....我決定要改..要努力咁改
知果d應該知我咩事架la..唉..!!阿媽救命呀><我應該點做
唔通佢真係咁大影響力∼令我變成咁咩..點算好呀><
|