| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 5 日 星期一  |
| 2007-03-05 |
今日好早就起咗身......
因為約咗青姐~
我要借科學作業俾佢呀!!
佢冇帶返屋企唷!!=.=
今日一返到去,,
好多人o係度摺星星俾Miss 曾,,
我都有摺嫁!!
呵!呵!
今日科學小測喔><
冇溫到......so覺得好難><
好驚唔合格呀=.=
P.E.....
打排球.....
打到我好隻手好痛唷><
隻腳又痛.....
好慘呀!!
上完P.E~
跟住就小息.....
聽講話姍姐唔見咗100蚊呀!!
都唔知邊個衰人偷咗
音樂好悶呀!!
又o係度唱歌~
唉~
跟住上中文=.=
都冇咩特別o野發生~
午膳=.=
D o野好難食呀
so冇咩點食...
午膳完重有3堂要上~
英文同中史都冇咩特別...
跟住上oral><
豬皮佢玩遊戲嗰時,,
咗落張櫈度,,
真係俾佢嚇死
不過又真係幾好笑
上完oral就放學lu~
今日講住咁多先~
聽日見lu~
BYE~BYE~
|
| 刊登時間:2007-03-05 09:57 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
rayC 於 2007-03-05 10:10 PM 發表:
果BLOG同我之前(好內)果個差唔多...
BUT都唔錯>>
WA...姍姐唔見左$100..慘
唔講LO...>8
|
|
|
YUM!* 於 2007-03-05 10:03 PM 發表:
HAL0*
悶^^"
豬皮佢真系{小}動作...!*
咁都整到d野..!*
佢真系勁-v-"
姍姐真系慘..TT*
希望快D搵到果條偷野既友仔...!!*
KAKA*V*
吾傾LU..
BYE!*
|
網主回覆
HI~
THX你黎留呀!!
記住要多D黎WO!!  Posted at 2007-03-05 10:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|