| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 12 日 星期一  |
2007-03-12  |
HI~
SOR呀!!
咁耐冇打日記......
今日又係一早番到學校.....
咁早番去更係做功課啦~
中史鬼死咁難做o.o
好多同學都係番到學校先借人地嗰本o黎抄^.^
當然...我都唔例外啦!! KA KA
唉~
今日英文DICT......
唔合格呀
放學要留低再默過.....
不過好彩我都啱哂KA KA
哇~
今日上視藝堂嗰時真係俾死YUMI玩死
佢係咁攞我枝筆o黎玩
係咁張我枝筆彈去RAY LAI度~
好慘呀!!
跟住死YUMI重要係咁講我同XXX....
明明都唔係...佢偏要話係....
唉~真係服咗佢=.=
上基教...
老師冇番>3<
上中文都冇咩特別....
跟住就放學LU~
要留低再默過唷!!
不過好快就走得LU
跟住KIKO同呀BAN去咗行街^^
我冇去到...BECAUSE我堂細老o黎咗我屋企>3<
佢得7個月大嫁咋!!
不過好fat...俾佢張相你地睇下啦!!
好啦!!
唔講啦...
BYE BYE
|
| 刊登時間:2007-03-12 07:00 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
閃電 於 2007-03-12 09:33 PM 發表:
個bb好得意呀!!
|
網主回覆
HI~
佢重好鬼死肥呀~KA KA
Posted at 2007-03-13 06:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
YUM!* 於 2007-03-12 09:26 PM 發表:
佢認都系認我______________{條問題}..
系X U*的呢..
彈果去..佢可以吾接架!!*
KAKA..
[情X筆]呢..
KAKA
|
網主回覆
[情x筆]. . . . . . . . .
你咁講,,我好無奈=.=
因為係你彈過去呀ma!!
佢更係接啦~
係你就係你嫁啦!!
唔洗唔認啦~KA KA
Posted at 2007-03-13 06:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
雪雪=)* 於 2007-03-12 08:48 PM 發表:
HI彤彤!!!
留左言喇....
我聽日再留∼xd*88
|
網主回覆
HI~
THX你o黎留呀!!
記住下次要再o黎留唷
X D**BYE BYE**
Posted at 2007-03-12 09:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
碧子 於 2007-03-12 08:41 PM 發表:
HALO呀彤彤^V^
你個堂細佬好QT BO^^
笑容燦爛呀*V*
|
網主回覆
HI~
係呀!!佢好鬼死QT呀
仲好肥唷!! Posted at 2007-03-12 09:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
YUM!* 於 2007-03-12 07:56 PM 發表:
去我的BL0G*..
THZ..
魚..
咁系Ar*mA"
沒有說錯的aR!!*
KAKA"
rAY*Lai"又接啵..
kaka*"
^^"
BYEBYE
|
網主回覆
HI~
我去咗你個BLOG啦!!
你有講錯呀!!
佢都冇認過...
你彈過去,,佢更係接啦!!
我都話係你唔係我嫁啦KA KA
你唔好再講呀!!
佢冇認過!!
就算佢認都係認你!!KA KA~ Posted at 2007-03-12 09:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|