| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 13 日 星期二  |
2007-03-13  |
今日又係好早番到學校
去到學校門口見到青姐同埋君姐
第一堂就係IS,,
好悶呀o.o
上完IS跟住就係P.E
P.E要打排球唷>3<
不過我最憎就係排球,,
打到我隻手鬼死咁疼,,
好慘喔~
上完P.E就小息LU~
跟住上音樂@.@
都係好悶
中文,,
三分鐘短講到YUMI呀!!
佢講得好搞笑呀
不過我都俾咗4.5分佢KA KA
哇!!午膳啲o野勁難食呀
就算我好肚餓都冇咩點食到
跟住又係小息,,
哇~我終於甩難啦!!
(p.s:得我同yumi知咩事KA KA!!)
跟住上英文,,
又默書啦!!
我又試唔合格啦
又要留低重默...
中史..
冇咩特別
ORAL~
悶!都唔明嗰個MISS JENNY講咩...
跟住放學重默又係啱哂=.=
好自豪唷=.=
跟住等埋呀餅就走LU~
ANDTHEN我,KIKO同埋呀餅..
去咗食糖水,,
好好味喔!!YUMMY YUMMY
食完之後就走人LU~
P.S:Ray Lai 君姐~KA KA (係唔係真o既呢?!)
|
| 刊登時間:2007-03-13 06:52 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
閃電 於 2007-03-13 08:48 PM 發表:
|
|
|
蝦...叔...> 於 2007-03-13 07:26 PM 發表:
HIHI...>嚟左LA
英文果度我錯左1個AR..
唔洗留低^^(自大中...)
唔講LA~8
|
網主回覆
HI~
死自大狂KA KA
都幾啱你bo~ Posted at 2007-03-13 09:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
YUM!* 於 2007-03-13 07:03 PM 發表:
食糖水都吾預我=3="
搞到我都好想食T!M"
今日3分鐘"THZ"MY BEST FD"AR*
KAKA"
可能系架*S0"你應該甩難!"
真系勁"背岩曬!!*"
KAKA"叻女!*=V="
BYEBYE
|
網主回覆
你又想食?!
下次搵埋你去啦!!好冇??
好YEAH!!
甩難LU^^
唔洗再俾你講LU!!
Posted at 2007-03-13 07:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|