[\"LoVe You 4ever =w="心痛"_彤彤"]
HI~
大家好!!
記住要多D黎留言呀!!
NicoleSeven
暱稱: [["HaPPy=.=小彤彤@TUNG^.^"]]*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-18
2007-04-16
2007-04-14
2007-04-13
2007-04-07
文章分類
全部 (26)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
小碧*//Big碧=o=
基朗中學
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 26
留言總數: 51
今日人氣: 7
累積人氣: 1813
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 13 日  星期二   晴天


2007-03-13 開心

今日又係好早番到學校

去到學校門口見到青姐同埋君姐

第一堂就係IS,,

好悶呀o.o

上完IS跟住就係P.E

P.E要打排球唷>3<

不過我最憎就係排球,,

打到我隻手鬼死咁疼,,

好慘喔~

上完P.E就小息LU~

跟住上音樂@.@

都係好悶

中文,,

三分鐘短講到YUMI呀!!

佢講得好搞笑呀

不過我都俾咗4.5分佢KA KA

哇!!午膳啲o野勁難食呀

就算我好肚餓都冇咩點食到

跟住又係小息,,

哇~我終於甩難啦!!

(p.s:得我同yumi知咩事KA KA!!)    

跟住上英文,,

又默書啦!!

我又試唔合格啦

又要留低重默...

中史..

冇咩特別

ORAL~

悶!都唔明嗰個MISS JENNY講咩...

跟住放學重默又係啱哂=.=

好自豪唷=.=

跟住等埋呀餅就走LU~

ANDTHEN我,KIKO同埋呀餅..

去咗食糖水,,

好好味喔!!YUMMY YUMMY

食完之後就走人LU~

P.S:Ray Lai君姐~KA KA(係唔係真o既呢?!)

 

 

 

 

 

刊登時間:2007-03-13 06:52 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 NicoleSeven 的日誌)


閃電 於 2007-03-13 08:48 PM 發表:

食食食,食到你變大肥豬!!

kakaka

[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



蝦...叔...> 於 2007-03-13 07:26 PM 發表:
HIHI...>嚟左LA
英文果度我錯左1個AR..
唔洗留低^^(自大中...)
唔講LA~8
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

HI~
自大狂KA KA
都幾啱你bo~
Posted at 2007-03-13 09:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YUM!* 於 2007-03-13 07:03 PM 發表:
食糖水都吾預我=3="

搞到我都好想食T!M"

今日3分鐘"THZ"MY BEST FD"AR*

KAKA"

可能系架*S0"你應該甩難!"

真系勁"背岩曬!!*"

KAKA"叻女!*=V="

BYEBYE
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你又想食?!
下次搵埋你去啦!!好冇??
好YEAH!!
甩難LU^^
唔洗再俾你講LU!!
 
Posted at 2007-03-13 07:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]