[\"LoVe You 4ever =w="心痛"_彤彤"]
HI~
大家好!!
記住要多D黎留言呀!!
NicoleSeven
暱稱: [["HaPPy=.=小彤彤@TUNG^.^"]]*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-18
2007-04-16
2007-04-14
2007-04-13
2007-04-07
文章分類
全部 (26)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
小碧*//Big碧=o=
基朗中學
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 26
留言總數: 51
今日人氣: 5
累積人氣: 1811
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 20 日  星期二   雨天


2007-03-20

琴日Buy咗個新袋...

都幾好...(我覺得...)

今日考咗英文...

Miss Ng又話都唔係好難...

但係好多人都覺得好難...

Miss Ng仲話如果唔合格o既就要罰...

想我地死咩...

份卷咁難...

刊登時間:2007-03-20 06:56 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 NicoleSeven 的日誌)


TamamaKatie 於 2007-03-21 03:57 PM 發表:

Hi...

我而家好擔心英文唔合格....

點算!!!  得閒黎我日記...

bye

[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

HI~
我都好驚唔合格呀! !
你平時D成績咁好...唔會唔合格o既! !
放心啦! !
我D成績咁BAD...就話驚姐...係咪?
我得閒會上去你個BLOG度留言嫁啦! !
bye bye
Posted at 2007-03-22 07:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]