| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 23 日 星期五  |
2007-03-23  |
今日影d相**



佢地係咪好令呢?!*
唔計我..
|
| 刊登時間:2007-03-23 07:26 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
YUM!* 於 2007-03-24 11:33 AM 發表:
HAL0``
你好可愛aR`XP
我= =KA!婆1個`
wAkaKA`
真系令AR*D相!!`
|
網主回覆
HALO''
YUM!]]
你都好得意呀!!呵~呵~
你點會係KAI婆呢!?
D相真係好令呀~
Posted at 2007-03-24 11:38 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
liu liu 於 2007-03-23 10:14 PM 發表:
我地班個個女仔都心地善良..
仲唔係令女..
呵呵呵..^^"""
我以後會多d黎嫁..
kaka
|
網主回覆
HI~
呀liu
係呀~我地班個個女仔都心地善良~
你記住要多d黎呀!!
bye bye~ Posted at 2007-03-23 10:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
LoKwokWaiiiii 於 2007-03-23 08:31 PM 發表:
Hello..
哇..好多女仔啵....
你地今日搞咩黎..
|
網主回覆
HALO~
THX你黎留WO~
下次都要黎呀!!
我地今日去咗行街,
影貼紙相LO~
係咪好令呢??
Posted at 2007-03-23 08:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
碧YEE* 於 2007-03-23 08:01 PM 發表:
|
網主回覆
係就係好多令女*
不過我唔係呀!!
^.^ Posted at 2007-03-23 08:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|