[\"LoVe You 4ever =w="心痛"_彤彤"]
HI~
大家好!!
記住要多D黎留言呀!!
NicoleSeven
暱稱: [["HaPPy=.=小彤彤@TUNG^.^"]]*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-18
2007-04-16
2007-04-14
2007-04-13
2007-04-07
文章分類
全部 (26)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
小碧*//Big碧=o=
基朗中學
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 26
留言總數: 51
今日人氣: 12
累積人氣: 1818
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 24 日  星期六   雨天


2007-03-24 開心

今朝10:00倒起咗身..

起咗身冇幾耐..

青姐就打電話黎..

問我去唔去o個個學科評估..

我叫佢打俾安琪或雪雪..

因為我唔洗去>333<

跟住就訓多一陣..

訓多陣起身...

刷牙,,洗臉..

跟住玩電腦..

得幾個 人on咗,,

我唸可能好多都番咗學=.=

玩電腦玩咗2個幾鐘..

跟住就冇玩lu~

到咗大約7p.m

我就去咗我細嬸度..

食飯..

食完飯就打日記..

KA~KA~

我係o係我細嬸度打嫁! !

因為我知一定好夜先番到屋企..

我唸我D Best Friend都知why^.^

P.S:KIKO,呀BAN,冰DEE,閃電人...SORRY!

我聽日去唔到傾...SORRY呀!

 

刊登時間:2007-03-24 10:10 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 NicoleSeven 的日誌)


celsius_627 於 2007-03-26 08:46 PM 發表:
咁都叫唔耐呀?!
我玩一個鐘都耐呀...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你姐....
1個鐘都叫耐...
 
Posted at 2007-03-27 05:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Celsius 於 2007-03-26 07:33 PM 發表:
冇所謂啦...
不過有所謂都冇計啦...xD
你快D同kiko傾時間呀!!

(玩咁耐電腦...
如果係我,,,一定俾呀媽鬧死!!)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好無奈=.=
都話唔洗咁快LO~
我玩咗好耐咩??
唔係好覺WO~
Posted at 2007-03-26 07:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



雪雪=)* 於 2007-03-25 09:34 PM 發表:
hi~彤彤
聽日記住著夏季 & 無論點都好...保持距離!!!^^
唔傾住喇,,88
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

HALO~
雪雪>333<
我更係會著夏季啦!!
咁鬼死熱..
要保持距離..
我知嫁啦..
你放心啦!!
BYE~BYE~
 
Posted at 2007-03-26 06:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]