| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 26 日 星期一  |
2007-03-26  |
今日同YUMI,KIKO,
姍姍,安琪,雪雪...
番學>333<
多咗一個人,,
就係KIKO啦!!
佢同番我地番學呀!!
好HaPPy喔 ~
番到學校...
今日係咁派卷...
派到我好無奈=.=
詳情就唔多講啦! !
跟住放學..
得我,kiko,安琪同雪雪..
因為姍姍同yumi要功課輔導>333<
輕鐵度冇咗yumi...
靜咗好多,,亦都好悶=.=
番到屋企唔洗溫書..
好happy呀! !
不過好鬼死悶=.=
唔講啦!!
BYE~BYE~
|
| 刊登時間:2007-03-26 07:57 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
YUM!* 於 2007-03-27 06:21 PM 發表:
HAL0"
你地D位都算好架LA`
我........唉-33333-''
KAKA`乜我咁重要架!?`
真系HAPI`吾使溫書!!*
^^
BYBBYE
|
|
|
HI~
黎左喇.,..
今日...真係慘慘!!
記住C我BLOG呀~~
我OFF喇~~88*
|
網主回覆
halo~
我會去你個BLOG嫁啦!!
你都要多D黎呀!!
BYE~BYE~ Posted at 2007-03-27 05:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
碧YEE* 於 2007-03-26 09:18 PM 發表:
我幾滿意^^有得同胡影坐
都唔錯啦,有得一齊傾下計>V<
不過兩個軒仲夾住我= =
|
網主回覆
HALO~
唉~我有好有唔好..
好o既係安琪,,青青,,雪雪
坐我後面..
有人同我傾計,,玩..KA~KA~
唔好o既係,,
李x平坐我隔離,,
陳麒任又坐我附近,,
佢坐我前面呀>333<
你仲俾兩個軒夾住..
真係慘啦=.=
Posted at 2007-03-27 05:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ccy 於 2007-03-26 08:05 PM 發表:
ps:我係青青..
今日派卷真係痛苦...
你點解唔講下調位既感想呢?!..
kee
|
網主回覆
HALO~
青青~
我都係咁話呀!!
係WO~
你唔提我,,我都唔記得tim~
不過你個BLOG都講咗啦~
咁我唔講LU~
呵!呵! Posted at 2007-03-26 08:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|