[\"LoVe You 4ever =w="心痛"_彤彤"]
HI~
大家好!!
記住要多D黎留言呀!!
NicoleSeven
暱稱: [["HaPPy=.=小彤彤@TUNG^.^"]]*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-18
2007-04-16
2007-04-14
2007-04-13
2007-04-07
文章分類
全部 (26)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
小碧*//Big碧=o=
基朗中學
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 26
留言總數: 51
今日人氣: 1
累積人氣: 1832
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 2 日  星期一   雨天


2007-04-02 開心

今朝搭LRT番學o個時..

冇乜點出聲..(我D FRIENDs先知咩事=.=)

落車o個時..

同安琪行..

一路行一路傾計..

講咗好多o野唷>333<

番到學校..

同安琪玩,,傾計..

哇~

今日唔洗早會..

不過要全校週會=.=

好悶呀~

上完全校週會..

得番超少時間就小息..

不過o個個Mr.Chan死都要用埋o個少少時間..

重要超 超 超 超 超哂時間WO~

小息..

又係同安琪,,KIKO傾計,,玩..

普通話..

聽歌..

哇~

學校部電腦勁 勁 勁 勁 勁屎~

聽歌都聽唔清楚=.=

魚......

老師唔聽123木頭人...

咁好聽都唔聽...

中文..

又係聽專題...

午膳..

D o野都幾好味~

小 小 小 小 小息,,

又係同安琪,,kiko玩..

超級白痴=.=(我姐...)

數學..

都好悶..

英 英 英 英 英文,,

睇埋套戲..

超 超 超 超 超搞笑呀^.^

跟住又係傾專題>333<

傾完就放學lu~

放學番到屋企就即刻做功課[係咪好乖呢?!]

做完功課..溫咗一陣書>333<

跟住去食飯^.^

P.S::呀雪,,YUMI,,安琪,,

放假o個時,,我真係好想同你地去行街,,玩..

不過...我一定要做到最好先得=.=

[[其他人唔會知我講緊咩=.=*]]

所以,,為咗可以同你地去玩,,我一定會努力嫁!

重有,,重有,,好THX你地o個我最唔happyo個時..

安慰我呀!Friendship 4ever!!

 

 

 

 

 

 

 

 

刊登時間:2007-04-02 08:24 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 NicoleSeven 的日誌)


Celsius 於 2007-04-02 09:01 PM 發表:
你條粉腸...
一支筆刺過黎...
血光之災呀...
飛來橫禍呀...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你條腸粉..
講夠未呀??
同你講咗幾廿次sorry嫁啦~
仲想點wo~
洗唔洗叫某人kiss你呀??
死冰dee
Posted at 2007-04-03 10:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YUM!* 於 2007-04-02 08:48 PM 發表:
hal0`''

我黎啦`*]

吾好再咁吾開心啦`

你要努力D AR`!!*

加油AR`

^^

FD SH!P 4EVER*\\

你1定去得的`

套戲真系正AR`

好似有第2集可!?*

好想再追落去AR`^^

不過張ws有d難做-333333333-

^^

吾講lu`byebye`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Halo~
YUMI~
我唔會再唔HaPPy嫁啦~
因為有你地支持我呀ma~
 
Posted at 2007-04-03 10:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



雪雪=)* 於 2007-04-02 08:46 PM 發表:
彤.....
超hurt呀我!!!!!
你竟然話下次打我!!!!
你知唔知我會痛架/??>33<
點解你要咁對我呀=[*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

雪..
你係咪玩o野呀??
 
Posted at 2007-04-03 10:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]